Chleb chłopski na bazie kaszy gryczanej z dodatkiem kabanosów(kiełbasy) oraz kminku. Nie ukrywam, że  najlepiej smakuje z masełkiem oraz ogórkiem kiszonym. Uwielbiam takie połączenie. Chleb również świetnie się sprawdzi w podróży lub jako posiłek/przekąska do pracy/szkoły.

Składniki:

  • 200 g kaszy gryczanej niepalonej
  • 2 jajka
  • kabanosy/kiełbasa
  • ząbek czosnku
  • 2 łyżeczki kminku
  • łyżeczka soli

Kaszę przesypujemy do miski, zalewamy wodą (ok 10 cm nad kaszą) i pozostawiamy na 24h. Po namoczeniu odlewamy nadmiar wody (woda na równo z kaszą). Następnie dodajemy 2 żółtka, sól, wyciśnięty ząbek czosnku i całość blendujemy. Kolejno ubijamy białko na sztywną pianę i dodajemy do zmiksowanej kaszy. Dosypujemy kminek i pokrojone w kostkę kabanosy lub kiełbasę (ilość wedle uznania). Całość wymieszać łyżką, przełożyć do foremki i na koniec posypać wierzch kminkiem. Chleb piec 45 minut w 200°C.

Smacznego 😉

Podziel się tym przepisem z przyjaciółmi:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email
Share on print

Zmień swoje ciało i życie w FIT body Club!

2 Comments

  1. Asia Szymborska

    Dziś upiekłam. Prosty w obsłudze i mega.smaczny. Dałam zamiast kielbasy ziola . Będą następne ??

  2. Paulina Targańska

    Cieszę się że smakowało?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz również

Zapisz się do newslettera

Zapisz się, aby zawsze być ze mną w kontakcie i otrzymywać najnowsze informacje o nowościach i wszystkich działaniach w FIT body Club!

Ważne

Materiały na tej stronie mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią porady medycznej. Zawsze skonsultuj się z lekarzem przed rozpoczęciem jakiejkolwiek diety lub programu ćwiczeń.

Potrzebujesz pomocy?
  • Wszelkie pytania kieruj przez formularz kontaktowy

www.fitbodyclub.pl © 2019  Regulamin Polityka prywatności | Kontakt 

visa.svg
mastercard.svg
dotpay_logo_napisPL