Dzienniczek żywieniowy 3-dni (6-8 styczeń)

Trzydniowy weekend u mnie był dość pracowity „komputerowo-naukowy” ;). Trochę zakuwania, trochę dopieszczania bloga. W sobotę piekłam na próbę ciasteczka maślane (bezglutenowe) i wyszły PETARDA :D. W niedziele powtórka z gotowania, tym razem nagrałam filmik z ciasteczkami. Przepis pojawi się na blogu i YouTubie prawdopodobnie w środę. Ogólnie każdy dzień zaczynam tak samo czyli od kubka kawy (wiem, wiem, nie jest to najlepsza opcja na rozpoczęcie dnia ale jest to taki mój rytuał „kawka w łóżku”) oraz przed śniadaniem woda z cytryną. Trening wypadł różnie. W piątek po śniadaniu, w sobotę po obiedzie, a w niedziele przed śniadaniem. 😉 Wszystko poniżej:

PIĄTEK 6.01

Dzień zaczęty kawą, następnie przed śniadaniem woda z 1/2 soku z cytryny.

Śniadanie: omlet z 2 jaj, smażone na oleju kokosowym, do tego rukola, pomidorki i 1/4 awokado.

TRENING (interwały- skakanka + core)

Po treningu zapiekany banan z czekoladą (przepis na blogu).

Tuż przed obiadem sok z warzyw: marchewka, pietruszka, 1/2 jabłka, imbir.

Obiad: łosoś lekko podsmażony na oleju kokosowym + kiszona kapusta + zapiekane warzywa (pieczarki, papryka, cebula) + zielona pietruszka.

Wieczorkiem coś na ząb czyli mały kawałek gorzkiej czekolady 100%, troszkę chipsów kokosowych i herbatka wigilijna.

Kolacja: jak na weekend przystało, musi być pizza 😀 oczywiście na spodzie ryżowym (spód to 2 łyżki mąki ryżowej, jajko, woda i sól).

W ciągu dnia woda Muszyna 😉

SOBOTA 7.01

Kawa i przed śniadaniem woda z cytryną (nie ma zdjęcia)

Śniadanie: jajecznica z 2 jaj na swojskiej szynce + pomidor i rukola- zapomniałam zrobić zdjęcia :/

Przekąska: mandarynka i kawałek czekolady 100% + kawa

Tak samo jak wczoraj, przed obiadem sok: marchewka, pietruszka imbir + 1/2 jabłka

Obiad: pieczona karkówka z morelami i rodzynkami + pieczone buraki + kapusta kiszona

TRENING – poślady

Po treningu: degustacja ciasteczek maślanych ok. 5 sztuk

Kolacja: budyń czekoladowy z kaszy jaglanej (kasza jaglana, kakao, olej kokosowy, mleko kokosowe, ksylitol, sól) + 1/2 banan + mleko kokosowe + chipsy kokosowe

NIEDZIELA 8.01 

Kawa i woda z cytryną i szczyptą kurkumy (znowu nie ma zdjęcia wody z cytryną)

TRENING bieg spokojny 25 min + rozciąganie 25 min

Śniadanie: budyń z dnia poprzedniego.

OBIAD: karkówka z dnia poprzedniego + kapusta kiszona + ogór kiszony.

p.s dołożyłam jeszcze sobie kawałek karkówki bo została, a chciałam naczynie umyć HAHA 😀

Późnym popołudniem nagrywałam ciasteczka maślane na bloga 🙂 musiałam wypróbować czy wyszły – ok 5 sztuk

W ciągu dnia piłam wodę Muszynę oraz różne herbaty.

Przed spaniem jeszcze 1/2 grapefruita i jedno ciasteczko:

Jakoś w niedziele nie chciało mi się jeść. 😉 późne śniadanie (ok 11) i dość spory obiad. Na konkretną kolacje nie miałam ochoty.

Tak wyglądały moje posiłki przez 3-dni. Nie mam rozpisanych makroskładników, nie trzymam się konkretnej diety. Staram się zdrowo odżywiać, moim celem nie jest kratka na brzuchu tylko jak najlepsza sprawność fizyczna (czyli musi być odpowiednia regeneracja) oraz zdrowie. Cały czas pracuje aby być silniejsza, szybsza, bardziej elastyczna i wytrzymała, dlatego cel na 2017 rok to m.in. stanie na rękach oraz pompka na jednej ręce.

Jeżeli będziemy dbali o codzienny ruch oraz stosowali zasady zdrowego odżywiania to nadprogramowy tłuszcz w naszym ciele bezproblemowo zniknie. Nie trzeba się trzymać rygorystycznych diet.

Dzięki za uwagę, pozdrawiam.

BYE 😉

Podziel się tym wpisem z przyjaciółmi:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email
Share on print

Zmień swoje ciało i życie w FIT body Club!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz również

Zapisz się do newslettera

Zapisz się, aby zawsze być ze mną w kontakcie i otrzymywać najnowsze informacje o nowościach i wszystkich działaniach w FIT body Club!

Ważne

Materiały na tej stronie mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią porady medycznej. Zawsze skonsultuj się z lekarzem przed rozpoczęciem jakiejkolwiek diety lub programu ćwiczeń.

Potrzebujesz pomocy?
  • Wszelkie pytania kieruj przez formularz kontaktowy

www.fitbodyclub.pl © 2019  Regulamin Polityka prywatności | Kontakt 

visa.svg
mastercard.svg
dotpay_logo_napisPL