Dobry początek to FIT początek!

Pierwsza część trylogii „FIT początek”. Program, który odmienia życie i nie tylko! Przede wszystkim pomaga zgubić zbędne kg, zwiększyć siłę oraz sprawność, ale również uczy podstaw wykonywania ćwiczeń i systematycznego treningu. 

Program jest przeznaczony również dla osób, które nie mogą skakać. 

  • 30 dni
  • 25 minut - 6x w tygodniu
  • Poziom podstawowy

Program treningowy trwający 30 dni po 6 jednostek treningowych w tygodniu. Każdy trening zawiera już rozgrzewkę oraz krótkie wyciszenie i całościowo trwa jedynie 25 minut. Początkowo zaczynamy od spokojnego tempa i podstawowych ćwiczeń, by w kolejnych dniach móc przejść do bardziej wymagających sekwencji. Na treningach, również przedstawiam wersje ćwiczeń bez skakania, aby każdy miał możliwość walki o najlepszą wersję siebie. 

Program jest tak zaprojektowany, by osoby początkujące miały możliwość jego ukończenia i zaobserwowania u siebie progresji jaka następuje. Program zdecydowanie odmienia ciało i życie! Jeśli zaczynasz odchudzanie to ten program w 100% pomoże Ci uzyskać niesamowite efekty. 

Pamiętaj, że zdrowa i zbilansowana dieta jest podstawą w dbaniu o szczupłą i zdrową sylwetkę. Najlepsze rezultaty osiąga się przy zastosowaniu diety, treningów oraz zadbaniu o odpowiednią regenerację (sen).

Powodzenia xoxo

FIT początek w 30 dni

4 Comments

  1. bapi-93

    Witam cwiczenia super dzisiaj był mój 22 dzień jestem mokra ale mam pytanie jakie mogę potem robić ćwiczenia żeby ujedrnic na brzuchu obawisla skórę i spalić boczki

    1. Paulina Targańska

      Cieszę się ogromnie! aby spalić boczki i tłuszczyk w okolicach brzucha to jedynym najskuteczniejszym sposobem jest „dieta”. Niestety żadne ćwiczenie nie sprawi, że będziemy gubić tkankę tłuszczową z brzucha. Ćwiczenia typowo na brzuch są po to, aby wzmacniać mięśnie, formować ich kształt, budować je, jednak aby były widoczne to trzeba stosować ujemny bilans kaloryczny (czyli mniej jemy niżeli spalamy w ciągu dnia). Natomiast na ujędrnienie skóry – ćwiczenia będą jak najbardziej pomocne. Proponuję zajrzeć na treningi z serii „Płaski brzuch w 10 minut”. Może sobie Pani dodawać po treningu tak 2-3 razy w tygodniu oraz oczywiście zdrowe jedzenie – i brzuch będzie spadał oraz się wzmacniał 😀 Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki :*

  2. kordaczkazofia

    Dzień dobry.
    Dzisiaj zaczynam pierwszy tydzień zobaczmy jak mi pójdzie.💪

    1. Paulina Targańska

      Powodzenia życzę 😀 Na pewno pójdzie, trzymam kciuki :*

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ważne

Materiały na tej stronie mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią porady medycznej. Zawsze skonsultuj się z lekarzem przed rozpoczęciem jakiejkolwiek diety lub programu ćwiczeń.

Potrzebujesz pomocy?
  • Wszelkie pytania kieruj przez formularz kontaktowy

www.fitbodyclub.pl © 2019  Regulamin Polityka prywatności | Kontakt 

visa.svg
mastercard.svg
dotpay_logo_napisPL