Mój koszyk

Kto nie lubi grillować i spędzać czas z najbliższymi? Prawdopodobnie mniejszość. Przyznam szczerze, że grillowanie nie jest najzdrowszym sposobem na obróbkę pożywienia, ale nie możemy popadać w obłęd. Mamy lato, trzeba jak najwięcej czasu spędzać na świeżym powietrzu i z najbliższymi. Biesiadowanie przy grillu jest najpopularniejszą i najbardziej lubianą rozrywką 😉 w okresie wakacyjnym.

Ostatnio pisałam jak zdrowiej grillować czyli parę wskazówek jak zminimalizować negatywny wpływ grillowanych potraw. WPIS -> Jak zdrowiej grillować?

Jeśli już wiemy jak bezpieczniej grillować to dzisiaj mam 3 propozycje na fit szaszłyki.

  1. Szaszłyk chorizo z papryką.
  • pieczarki obrane i przecięte na pół
  • kiełbasa chorizo (może być inna ale jak najbardziej ostra)
  • pomidorki koktajlowe
  • bazylia do posypania

Na przemiennie nadziewamy na patyki i posypujemy bazylią na koniec (grillujemy bardzo krótko).

  1. Szaszłyki z cukinią i szynką parmeńską
  • cienkie plastry cukinii
  • plastry szynki parmeńskiej

Na plaster cukinii kładziemy plaster szynki i zawijamy w rulonik. Ruloniki nadziewamy na patyczki. Na koniec posypujemy czarnym pieprzem.

Po grillowaniu

  1. Szaszłyki z krewetkami, cytryną i limonką.
  • obrane krewetki
  • plastry cytryny i limonki
  • rozmaryn

Naprzemiennie nadziewamy krewetką oraz cytryną/limonką, na koniec natykamy rozmaryn.

Zmień swoje ciało i życie w FIT body Club!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz również

www.fitbodyclub.pl © 2019-2021