Jak trenować na wakacjach?

Podróż, wyjazdy, wakacje – jak trenować?

Pobyt poza domem nie jest wymówką do omijania treningów. Jak trenować i co ze sobą zabrać, aby trening nie był monotonny i dawał dużo efektów?

Moim niezawodnym niezbędnikiem, który zawsze pakuję do walizki, to przede wszystkim taśmy mini band oraz niekiedy skakanka. Zajmują mało miejsca, nie ważą dużo, a są świetnym uzupełnieniem treningu. Również warto się zainteresować taśmą power band, którą można wykorzystać we wszelaki sposób.

Skakanka- przyrząd, który zapewnia intensywne cardio i max spalanie podczas treningu. Jest jednym z najtańszych akcesoriów, który angażuje do pracy całe ciało.

Ze skakanką można pracować na wiele sposobów, no o ile ma się wprawę, ale dla osób początkujących sama nauka skakania będzie niezłym cardio. Zachęcam do urozmaicania treningu skakanką ponieważ sprawia dużo frajdy i zadowolenia z osiągniętych nowych umiejętności. Na filmiku niżej parę sposobów na skakanie. 😉

Taśma mini band– również zajmuję minimalną ilość w bagażu/torebce. Nie jest droga i bardzo efektywna jeśli chodzi o trening pośladków. Rodzai taśm jest wiele, różnią się od siebie grubością czyli im grubsza tym większy opór mamy do pokonania. Proponuje tak dobrać taśmę, aby trening był wymagający bo efekty będą znacznie szybsze, a przecież o to nam właśnie chodzi. Z taśmą tak jak i ze skakanką można trenować na różne sposoby. Na filmiku pokazuję parę propozycji wykorzystania tych dwóch sprzętów.

Tak jak widzicie skakanka jest świetnym cardio, a taśma bardzo angażuje pośladki i wpływa korzystnie na ich wygląd.

Jeśli wybierasz się na urlop samochodem, to dobrze jest również wziąć ze sobą matę. Przyda się do ćwiczeń w podporze, w leżeniu na plecach lub chociaż do ćwiczeń rozciągających typu YOGA, PILATES.

Jeśli chodzi o sprzęt do treningu, to taśma mini band i mata w zupełności wystarczy. Oczywiście nie zapominamy o wygodnych butach i stroju sportowym.

Jakie buty lepiej wybrać? Do biegania czy do treningu? Osobiście polecam (jeśli mamy miejsce tylko na jedną parę), buty do biegania. Zamiast treningu, można również wybrać się na przebieżką po okolicy. Zawsze lepiej i wygodniej się biega w specjalnych butach, a trening można wykonać nawet na boso.

Na wyjazdach polecam bieganie jako formę aktywności lub trening trwający do 30 minut. Tyle czasu w zupełności wystarczy, aby nie wypaść z formy i za dużo nie przybrać na masie podczas urlopu.

Polecam:

  • przebieżki po okolicy w której aktualnie jesteśmy
  • jako dodatek „PŁASKI BRZUCH w 10 minut”
  • treningi SUMMER TRENING – trwają do 30 minut i nie wymagają żadnego sprzętu 
  • treningi CARDIO BOOTY z programu FIT początek 3
  • Treningi z serii MINI BAND COMBO – z taśmą mini band
  • Seria treningów ze skakanką: Trening ze skakanką
  • oraz wyzwanie CARDIO-BRZUCH – są to treningi trwające ok 10 minut, połączenie np. dwóch dni, da super 20 minutowy trening cardio z elementami wzmacniającymi brzuch 

Podczas urlopu zazwyczaj nie rezygnuje z aktywności fizycznej, bo jej brak, negatywnie wpływa na moje samopoczucie i psychikę. Wolę, chociaż 20 – 30 minut poskakać, wtedy czuję się znacznie lepiej i mam więcej pozytywnej energii w sobie. 

Podziel się tym wpisem z przyjaciółmi:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email
Share on print

Zmień swoje ciało i życie w FIT body Club!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz również

Zapisz się do newslettera

Zapisz się, aby zawsze być ze mną w kontakcie i otrzymywać najnowsze informacje o nowościach i wszystkich działaniach w FIT body Club!

Ważne

Materiały na tej stronie mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią porady medycznej. Zawsze skonsultuj się z lekarzem przed rozpoczęciem jakiejkolwiek diety lub programu ćwiczeń.

Potrzebujesz pomocy?
  • Wszelkie pytania kieruj przez formularz kontaktowy

www.fitbodyclub.pl © 2019  Regulamin Polityka prywatności | Kontakt 

visa.svg
mastercard.svg
dotpay_logo_napisPL