Jeżyki – energetyczna przekąska okołotreningowa

Dzisiejsze jeżyki to moja wersja energetycznej przekąski. Składnikiem bazowym jeżyków są daktyle, które dostarczają sporej dawki energii w krótkim czasie, dlatego są świetnym rozwiązaniem na doładowanie okołotreningowe. Przed mocnymi ćwiczeniami jak znalazł.

Poniższy przepis jest bardzo (ale to bardzo) prosty, do tego szybki i oczywiście mega smaczny.

Składniki na ok 8-10 jeżyków:

  • 100 g daktyli
  • 50 g migdałów
  • szklanka ekspandowanego ziarna z prosa
  • szczypta soli (1/4 łyżeczki)

Najpierw zalewamy daktyle wrzącą wodą i pozostawiamy na ok 1 minutę (delikatnie niech rozmiękną, do lepszego blendowania). Kolejno odcedzamy daktyle od wody, dodajemy do nich migdały, sól i blendujemy na jednolitą masę z wyczuwalnymi (widocznymi) kawałkami orzechów. Kolejno dodajemy 1/2 szklanki prosa i całość mieszamy. Z wytworzonej masy formujemy kuleczki i obtaczamy je w pozostałym (1/2 szkl) ekspandowanym ziarnie prosa. Jeżyki najlepiej wychłodzić w lodówce.

Smacznego :*

Podziel się tym przepisem z przyjaciółmi:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email
Share on print

Zmień swoje ciało i życie w FIT body Club!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz również

Zapisz się do newslettera

Zapisz się, aby zawsze być ze mną w kontakcie i otrzymywać najnowsze informacje o nowościach i wszystkich działaniach w FIT body Club!

Ważne

Materiały na tej stronie mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią porady medycznej. Zawsze skonsultuj się z lekarzem przed rozpoczęciem jakiejkolwiek diety lub programu ćwiczeń.

Potrzebujesz pomocy?
  • Wszelkie pytania kieruj przez formularz kontaktowy

www.fitbodyclub.pl © 2019  Regulamin Polityka prywatności | Kontakt 

visa.svg
mastercard.svg
dotpay_logo_napisPL