Pudding chia z owocami i orzechami. Bardzo szybki przepis na przekąskę do pracy lub szkoły.

Składniki na jedną porcję:

  • 4 łyżeczki nasion chia
  • 200 ml śmietanki/mleka kokosowego
  • szczypta soli himalajskiej
  • 1/2 banana
  • 1/4 pomarańczy
  • parę sztuk suszonej morwy
  • parę sztuk orzechów pecan
  • opcjonalnie cynamon oraz chipsy/wiórki kokosowe do posypania

Do pudełeczka wsypujemy nasiona chia, zalewamy mlekiem, dodajemy sól i całość dokładnie mieszamy. Kolejno do środka wkładamy pokrojone owoce oraz morwę. Jeszcze raz mieszamy i odstawiamy na 24h. Po napęcznieniu nasion, na wierzch dokładamy owoce, orzechy oraz posypujemy cynamonem i kokosem. Zamykamy pudełeczko i możemy wychodzić. 😉

p.s pudełeczka zakupione w Biedronce:D

Pozdrawiam BYE 😉

Podziel się tym przepisem z przyjaciółmi:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email
Share on print

Zmień swoje ciało i życie w FIT body Club!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz również

Zapisz się do newslettera

Zapisz się, aby zawsze być ze mną w kontakcie i otrzymywać najnowsze informacje o nowościach i wszystkich działaniach w FIT body Club!

Ważne

Materiały na tej stronie mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią porady medycznej. Zawsze skonsultuj się z lekarzem przed rozpoczęciem jakiejkolwiek diety lub programu ćwiczeń.

Potrzebujesz pomocy?
  • Wszelkie pytania kieruj przez formularz kontaktowy

www.fitbodyclub.pl © 2019  Regulamin Polityka prywatności | Kontakt 

visa.svg
mastercard.svg
dotpay_logo_napisPL