Owoce pod kruszonką czyli deser low carb (mała ilość węglowodanów). Przepyszny deser z wykorzystaniem owoców sezonowych, który nie wymaga dużo pracy oraz zawiera małą ilość węglowodanów.

Przepis na dwie porcje:

  • 1/2 szkl mąki kokosowej
  • 1 zółtko
  • 1/4 szkl ksylitolu
  • 100g masła
  • owoce ok 2 szklanki (mix: borówki, maliny, porzeczka)
  • szczypta soli (1/3 łyżeczki)

Łączymy mąkę z żółtkiem, ksylitolem, masłem i solą. Ciasto ugniatamy i wykładamy na spód naczynia (ok 1cm). Zostawiamy cztery łyżki ciasta, aby posypać na wierzch. Zapiekamy spód 10 min w 180°C (grzała góra/ dół).

Następnie na ciasto kładziemy owoce i wypełniamy całe naczynie. Wierzch posypujemy resztą ciasta i zapiekamy kolejne 10 min w 180°C (grzała góra/ dół).

Po upieczeniu deser gotowy.

Smacznego 😉

kruszonka2

Podziel się tym przepisem z przyjaciółmi:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email
Share on print

Zmień swoje ciało i życie w FIT body Club!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz również

Zapisz się do newslettera

Zapisz się, aby zawsze być ze mną w kontakcie i otrzymywać najnowsze informacje o nowościach i wszystkich działaniach w FIT body Club!

Ważne

Materiały na tej stronie mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią porady medycznej. Zawsze skonsultuj się z lekarzem przed rozpoczęciem jakiejkolwiek diety lub programu ćwiczeń.

Potrzebujesz pomocy?
  • Wszelkie pytania kieruj przez formularz kontaktowy

www.fitbodyclub.pl © 2019  Regulamin Polityka prywatności | Kontakt 

visa.svg
mastercard.svg
dotpay_logo_napisPL