Jesienna propozycja na słodkie i smaczne śniadanie. Do przepisu użyłam wcześniej przygotowanego puree z dyni. Dobrzej jest upiec dynię i w postaci miąższu przechowywać w zamkniętym słoiku w lodówce. Dzięki temu w każdej chwili możemy użyć do potrawy.

Składniki na 2 porcje:

  • 1/2 szklanki płatków owsianych górskich
  • 1 szklanka wody
  • 3/4 szklanki puree dyni (miąższ z upieczonej dyni)
  • szczypta soli
  • płaska łyżeczka przyprawy dyniowej/korzennej (cynamon, kardamon, gałka muszkatołowa, goździki)
  • 2 łyżki orzechów włoski lub pecan
  • 1-2 łyżeczki miodu
  • kilka rodzynek (opcjonalnie)

Płatki wsypać do ganeczka, zalać je wodą, dodać sól i gotować na małym ogniu ok 5 minut, co chwilę mieszając (do momentu, aż płatki wchłoną całą wodę). Kolejno dodać puree z dyni, przyprawę, wymieszać i chwilkę podgrzać na ogniu (ok. 20 sekund, aby dynia się podgrzała). Następnie zdejmujemy z ognia, rozkładamy na 2 porcje. Posypujemy orzechami, rodzynkami i dodajemy po 1 łyżeczce miodu. Smacznego!

Podziel się tym przepisem z przyjaciółmi:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email
Share on print

Zmień swoje ciało i życie w FIT body Club!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz również

Zapisz się do newslettera

Zapisz się, aby zawsze być ze mną w kontakcie i otrzymywać najnowsze informacje o nowościach i wszystkich działaniach w FIT body Club!

Ważne

Materiały na tej stronie mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią porady medycznej. Zawsze skonsultuj się z lekarzem przed rozpoczęciem jakiejkolwiek diety lub programu ćwiczeń.

Potrzebujesz pomocy?
  • Wszelkie pytania kieruj przez formularz kontaktowy

www.fitbodyclub.pl © 2019  Regulamin Polityka prywatności | Kontakt 

visa.svg
mastercard.svg
dotpay_logo_napisPL