Mój koszyk

Propozycja śniadania w moim wydaniu, czyli pieczone szparagi w szynce parmeńskiej z pastą jajeczną.

Standardowo na śniadanie jem jajecznice na boczku, ale czasami trzeba coś zmienić. Sezon na szparagi się już kończy więc korzystajmy póki jeszcze są.

Jest już nowa kategoria śniadania, czyli będę starała się dodawać propozycje różnych pomysłów śniadaniowych. Głównie będą dania białkowo-tłuszczowe bo takie zazwyczaj jem. Jeżeli jestem po porannym treningu to wtedy dodaje węglowodany i takie pomysły również będą się pojawiać.

Jeżeli zastanawiacie się czemu śniadania białkowo-tłuszczowe to zapraszam was do mojego starego postu, w którym po krótce wszystko wyjaśniam.

Link to postu niżej:

https://wordpress.com/menus/paulinatarganska.pl

Dzisiaj bardzo prosty przepis:

  • szparagi
  • szynka parmeńska
  • jajka
  • oliwa z oliwek
  • pieprz
  • sól himalajska
  • szczypiorek

Szparagi umyć i usunąć zdrewniałe końcówki. Jak ja usuwam końcówki?

Poprostu przełamuję rękoma, a szparag sam się ułamie w odpowiednim miejscu. Nie trzeba to tego używać noża.

Następnie owijam około 3-4 szparagi szynką i piecze 20 min w 180°C.

Pasta jajeczna: 2 ugotowane na twardo jajka rozgniatam widelcem. Dodaje pieprz, sól, oliwę z oliwek i pokrojony szczypiorek. Wszystko razem wymieszać i gotowe.

Pastę można wyłożyć na szparagi lub obok. Proste i bardzo smaczne!

Zmień swoje ciało i życie w FIT body Club!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz również

www.fitbodyclub.pl © 2019-2021