Mój koszyk

PIZZA wegetariańska na spodzie ryżowym

Pizza ponownie gości na moim blogu, tym razem wersja wegetariańska na spodzie ryżowym. W smaku identyczna jak z pizzerii więc zachęcam do wypróbowania. Wykonanie bardzo proste i szybkie.

Do tego przepisu będziemy potrzebować sosu pomidorowego według mojej receptury.

przepis –>kliknij tutaj 

Spód na foremkę o średnicy 24 cm: 

  • 1 jajko
  • 1/2 szkl. mąki ryżowej (ok. 3 pełne łyżki)
  • 1/2 szkl. wody
  • pół łyżeczki soli himalajskiej

Całość mieszamy energicznie widelcem. Wylewamy na foremkę i pieczemy ok 12 minut w 200°C (możecie dłużej jak wolicie podpieczone). Jeżeli zauważymy, że ciasto się trochę wybrzusza to radzę ponakłuwać spód drewnianym patyczkiem tak, aby ciasto opadło. Jeżeli spód już się podpiecze to smarujemy sosem pomidorowym. Układamy pomidory, cebulę oraz kapary i całość pieczemy 15 minut 180°C. Następnie opcjonalnie można posypać parmezanem i wstawić jeszcze na minutę lub dwie do piekarnika. Po stopieniu się sera, wyjmujemy pizze i jeszcze wykładamy na wierzch rukolę. Pizza gotowa, można ją polać sosem pomidorowym lub maczać w oliwie z oliwek.

Mam nadzieję, że ta wersja pizzy będzie umilała wam jesienne wieczory. Smacznego.

Zmień swoje ciało i życie w FIT body Club!

4 Comments

  1. Monika

    Hej.
    Te 300kc to jaka część tej pizzy :)?

    1. Paulina Targańska

      Jak użyje się 3 łyżki mąki ryżowej, to ok 300 kcal (może z mały hakiem) wyjdzie cała pizza. W zależności od dodatków jakie się użyje, ale jeśli tylko pomidor, cebulę i kapary to tak będzie 😄 To jest bardzo cieniutka pizza, ale bardzo dobra 😍

  2. kolec1006

    Pizza jest kosmiczna !!!!! Już któryś raz z kolei ją robię ;-)))

    1. Paulina Targańska

      Cieszę się, że smakuje. Przepis taki wymyślony na szybkiego. Kiedyś robiłaś ją non stop, a teraz jakoś zapomniałam. Muszę wrócić do tej pizzy bo jest mega 😀

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz również

www.fitbodyclub.pl © 2019-2021