Mój koszyk

Pudding chia z melonem, tak to można zaczynać dzień. Jest to wersja z melonem, ale oczywiście można użyć innego sezonowego owocu np. truskawki, borówki, maliny.

Składniki (1 porcja):

  • nasiona chia 6 łyżeczek
  • mleko kokosowe 100 ml
  • woda ok 3/4 szklanki
  • sól himalajska
  • cynamon
  • owoc np. melon

Wykonanie bardzo proste tylko musimy zabrać się do przyrządzania wcześniej np. wieczorem, aby nasiona napęczniały.

Do kubeczka/słoika wsypujemy 6 łyżeczek nasion chia i zalewamy mlekiem kokosowym oraz wodą (ok. 3/4 szklanki lub mniej jeżeli chcemy bardziej gęste). Dodajemy szczyptę soli, cynamonu następnie całość mieszamy i pozostawiamy w lodówce na całą noc.

Rano zamieszać całość i na wierzch wyłożyć pokrojonym w kostkę melonem.

Proste, smaczne i nie zawiera dużej ilości węglowodanów.

Zmień swoje ciało i życie w FIT body Club!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz również

www.fitbodyclub.pl © 2019-2021