Pudding chia z melonem, tak to można zaczynać dzień. Jest to wersja z melonem, ale oczywiście można użyć innego sezonowego owocu np. truskawki, borówki, maliny.

Składniki (1 porcja):

  • nasiona chia 6 łyżeczek
  • mleko kokosowe 100 ml
  • woda ok 3/4 szklanki
  • sól himalajska
  • cynamon
  • owoc np. melon

Wykonanie bardzo proste tylko musimy zabrać się do przyrządzania wcześniej np. wieczorem, aby nasiona napęczniały.

Do kubeczka/słoika wsypujemy 6 łyżeczek nasion chia i zalewamy mlekiem kokosowym oraz wodą (ok. 3/4 szklanki lub mniej jeżeli chcemy bardziej gęste). Dodajemy szczyptę soli, cynamonu następnie całość mieszamy i pozostawiamy w lodówce na całą noc.

Rano zamieszać całość i na wierzch wyłożyć pokrojonym w kostkę melonem.

Proste, smaczne i nie zawiera dużej ilości węglowodanów.

Podziel się tym przepisem z przyjaciółmi:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email
Share on print

Zmień swoje ciało i życie w FIT body Club!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz również

Zapisz się do newslettera

Zapisz się, aby zawsze być ze mną w kontakcie i otrzymywać najnowsze informacje o nowościach i wszystkich działaniach w FIT body Club!

Ważne

Materiały na tej stronie mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią porady medycznej. Zawsze skonsultuj się z lekarzem przed rozpoczęciem jakiejkolwiek diety lub programu ćwiczeń.

Potrzebujesz pomocy?
  • Wszelkie pytania kieruj przez formularz kontaktowy

www.fitbodyclub.pl © 2019  Regulamin Polityka prywatności | Kontakt 

visa.svg
mastercard.svg
dotpay_logo_napisPL